Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mniszków
ZP 341/3/10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO
Nr sprawy : ZP 341/3/10 Mniszków, 2010-03-01
Zamawiający: GMINA MNISZKÓW
26-341 MNISZKÓW ul. Powstańców Wielkopolskich10
tel. (0-44) 756-15-22
/fax (0-44) 756-15-23
Wszyscy oferenci
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058), określonego w art. 4 pkt. 8, tej ustawy.
I.W związku z wyłonieniem wykonawcy na realizację przebudowy i rozbudowy budynku „Domu Ludowego”w Budowcu nad Pilicą, Gmina Mniszków zwraca się z zapytaniem o koszt usługi, polegającej na sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach : konstrukcyjno-budowlanej, sieci i instalacji sanitarnej, elektroinstalacyjnej, dla tej inwestycji.
Zakres robót budowlanych obejmuje przebudowę i rozbudowę budynku „Domu Ludowego” o łącznej (istniejącej i projektowanej) kubaturze 1947,72 m³, pow. użytkowej 328,42m², pow.zabudowy 387,55m² w Bukowcu nad Pilicą o kotłownię o kubaturze 111,12m³, pow. użytkowej 13,98 m², pow zabudowy 26,37m² wraz z instalacjami wewnętrznymi wod-kan,c.o.,elektryczną oraz jego wyposażenie , wykonanie zbiornika na ścieki oraz zagospodarowanie terenu.
I.1 Termin wykonania robót budowlanych przy tym zadaniu: 30.08.2010r.
I.2 Wartość robót budowlanych przy tym obiekcie , wynikająca z przeprowadzonego postępowania przetargowego wynosi: 484.358,87 zł brutto.
II.Przedmiotem zamówienia jest: sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją w/w inwestycji w branżach : konstrukcyjno-budowlanej, sieci i instalacji sanitarnej, elektroinstalacyjnej.
1. Szczegółowy zakres nadzorowanych robót określają pozwolenia na budowę, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, zatwierdzone do realizacji projekty budowlane, kosztorysy ofertowe.
2. Zadania inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadań określa obowiązujące prawo budowlane oraz postanowienia umowy o pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.
III.Warunki udziału i ocena ich spełniania:
1.W postępowaniu do oceny będą brane oferty złożone i podpisane przez inspektorów wymaganych branż, dotyczące usługi nadzoru inwestorskiego przy tej inwestycji .
2.Wykonawca składa jedną ofertę na formularzu cenowym wg wzoru 1.
3. Wszystkie oferty branżowych inspektorów będą rozpatrywane wg jednego kryterium: cena .
4.Do formularza ofertowego należy załączyć uprawnienia budowlane oraz ważne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez tego wykonawcę usługi.
5.Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych oświadczeń i w/w dokumentów wraz z wypełnionym formularzem ofertowym. Brak spełnienia chociażby jednego w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania.
IV.Termin wykonania zamówienia:
do dnia 2010.09.30
V. Informujemy, że zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z osobami, które przedstawią najkorzystniejszą ofertę zostaną podpisane umowy. Prosimy o podanie w ofercie ceny netto i brutto za zrealizowanie zamówienia.
Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium |
Waga |
Cena |
100 % |
VI. Oferty należy składać do dnia 05.03.2010 do godz. 1200 .
w siedzibie zamawiającego:
Gmina Mniszków
ul. Powstańców Wielkopolskich 10
26-341 Mniszków
Pokój nr 3 (referat budownictwa)
Oferty można również przesyłać na numer faksu: (44) 756-15-23,
lub pocztą elektroniczną na adres: budownictwo@mniszkow.pl.
Decyduje data wpływu oferty.
Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29.01.2004r.Prawo Zamówień Publicznych.
Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania są:
Andrzej Pączek
Marcin Wujek
tel. (44) 756-15-76
fax. 44) 756-15-23
w dniach pracy Urzędu Gminy w Mniszkowie, od poniedziałku do piątku, w godzinach: 730 - 1530.
Dokumentacja budowlana jest do wglądu w siedzibie zamawiającego.
Załącznikiem do niniejszego zaproszenia jest:
- Formularz ofertowy wzór nr 1
- Wzór umowy wzór nr 2
Załączniki:
____________________________________
Kierownik Zamawiającego
Dodano dnia: 2010-03-01
Aktywny do dnia: 2010-03-05
Osoba redagująca: Andrzej Pączek