Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mniszków
ZP 341-1/9/09
Zmiana SIWZ
ZP 341-1/9/09 Mniszków dnia 24.09.2009r.
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: ”Przebudowa Dróg Gminnych, Włączających Tereny Stref Ekonomiczno-Przemysłowych w Krajowy System Transportowy” na potrzeby Gminy Mniszków. Nr sprawy : ZP 341/9/09.
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jedn. Dz.U. Z 2007r nr 223 , poz 1655 ze zm. ) Gmina Mniszków informuje, że zmienia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia w następujący sposób :
1. Wzór - 6
Istotne postanowienia umowy
W § 12 umowy dodaje się : ustęp3,ustęp 4,ustęp 5, ustęp 6, ustęp7 o treści:
Wykonawca udziela Zlecającemu gwarancji jakości robót na cały przedmiot umowy w terminie 36 miesięcy , licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy.
W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad i usterek w terminie 14 dni od pisemnego powiadomienia o stwierdzonych wadach i usterkach lub w innym terminie uzgodnionym przez strony umowy.
Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad i usterek bez względu na wysokość związanych z tym kosztów, ponosząc je w całości.
Usuniecie wad i usterek winno być stwierdzone protokolarnie
W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z ciążących na nim obowiązków, Zamawiający może na jego koszt usunąć wady i usterki. W tym przypadku koszty usuwania wad i usterek będą pokrywane w pierwszej kolejności z zatrzymanej kwoty będącej zabezpieczeniem należytego wykonania przedmiotu umowy.
Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.
Dodano dnia: 2009-09-24
Aktywny do dnia: 2009-09-29
Osoba redagująca: Andrzej Pączek