Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mniszków
ZP 341/8/08
Ogłoszenie o zamówieniu ( o wszczęciu postępowania)
Mniszków, 21.07.2008 r.
ZP341/8/08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (o wszczęciu postępowania)
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: ,,Bieżąca konserwacja drogi poprzez podwójne powierzchniowe utrwalenie” na potrzeby Gminy Mniszków. Nr sprawy: ZP341/8/08.
Działając na podstawie art. 11 oraz art. 48 ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2006. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) – zwanej dalej ustawą, Gmina Mniszków zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1 Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Mniszków
ul. Powstańców Wlkp. 10
26-341 Mniszków
Strona www.bip.mniszkow.pl
E-mail: mniszkow@mniszkow.pl
Godziny urzędowania 7:30-15:30
2 Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony
3 Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.mniszkow.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: Gmina Mniszków - referat budownictwa .
4 Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Bieżąca konserwacja drogi przez wieś Konstantynów o długości 500 m i szer. 5 m o łącznej powierzchni 2500 m2 polegająca na:
powierzchniowym utrwaleniu nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 2-5 mm w ilości 8 dm3/m2
powierzchniowym utrwaleniu nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem bazaltowym o wym. 5-8 mm w ilości 10 dm3/m2
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV –45233140-2 – Roboty Drogowe
Słownictwo główne |
Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy) |
|
Główny przedmiot |
Roboty Drogowe |
nie dotyczy |
Dodatkowe przedmioty |
Nie dotyczy |
nie dotyczy |
5 Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6 Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia: jeden miesiąc od daty zawarcia umowy
7 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci spełniający warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy;
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji;
zrealizują zamówienie w wymaganym terminie ;
złożą ważną ofertę;
złożą ofertę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin składania ofert;
8 Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
a) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, z art. 22 ustawy opisanych w pkt 1 ppkt 1 do 4;
b) wykonawców podlegających wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
c) wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji;
d) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
e) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3;
f) wykonawców, którzy nie zgodzili sie na przedłużenie okresu związania ofertą .
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
a) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
d) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert
e) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy, lub błędy w obliczeniu ceny;
f) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny;
g) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
9 Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
10 Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium |
Waga |
Cena |
100% |
11 miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego
Gmina Mniszków
Ul. Powstańców Wlkp. 10
26-341 Mniszków
Pokój nr 3 (sekretariat)
do dnia 11.08.2008r. do godz. 12:00
12 Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mniszkow.pl
13 Miejsce i termin otwarcia ofert:
w siedzibie zamawiającego
Gmina Mniszków
Ul. Powstańców Wlkp. 10
26-341 Mniszków
Sala konferencyjna.
Dnia 11.08.2008r. o godz. 12:15
14 termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 10.09.2008r.
15 informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
16 informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
17 informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
nie dotyczy
____________________________________
Gmina Mniszków
>>>>SIWZ.pdfDodano dnia: 2008-07-21
Aktywny do dnia: 2008-08-11
Osoba redagująca: wójcikowski