Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mniszków
ZP341/3/08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: ,,Modernizację drogi gminnej Bukowiec nad Pilicą – Obarzanków” na potrzeby Gminy Mniszków. Nr sprawy: ZP341/3/08.
Działając na podstawie art. 11 oraz art. 48 ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2006. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) – zwanej dalej ustawą, Gmina Mniszków zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1) Nazwa i adres Zamawiającego:
2) Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony
3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w Urzędzie Gminy w Mniszkowie - referat budownictwa .
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Remont drogi gminnej Bukowiec nad Pilicą – Obarzanków odcinek od km 0+0000 do km 1+724,10. polegająca na:
- ułożeniu na odcinku od km 0+000 do km 0+655,55 warstwy wyrónawczej z tłucznia kamiennego oraz nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 4cm.
- Ułożeniu na odcinku od km 0+655,55 do km 1+724 na istniejącej podbudowie, nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm
Wykonać roboty zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik niniejszej specyfikacji oraz pozwoleniem na budowę.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
|
Słownictwo główne
|
Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy)
|
Główny przedmiot
|
Drogi dojazdowe
|
nie dotyczy
|
Dodatkowe przedmioty
|
Nie dotyczy
|
nie dotyczy
|
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia:
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci spełniający warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy;
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
5) akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji;
6) zrealizują zamówienie w wymaganym terminie ;
7) złożą ważną ofertę;
8) złożą ofertę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin składania ofert;
8) Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
a) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy;
b) wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności;
c) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
d) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, zastrzeżeniem art. 26 ust. 3;
e) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania z ofertą, lub nie zgodzili sie na przedłużenie okresu związania ofertą
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
a) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
d) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert
e) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy, lub błędy w obliczeniu ceny;
f) w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny;
9) Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium
1. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10.000,00 słownie: dziesięć tysięcy złotych
2 Wykonawca wnosi wadium:
a) w pieniądzu, sposób przekazania: Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej Oddział Błogie nr rachunku 41 8973 0003 0040 0040 0143 0005
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.
10) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium
|
Waga
|
Cena
|
100%
|
10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego Gmina Mniszków
11) Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mniszkow.pl
12) miejsce i termin otwarcia ofert:
w siedzibie zamawiającego
Dnia 06.06.2008r. o godz. 12:15
13) termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 06.07.2008r.
14) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
15) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
16) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Dodano dnia: 2008-05-16
Aktywny do dnia: 2008-06-06
Osoba redagująca: Marcin Wujek