Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mniszków
ZP341/3/09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)
ZP341/3/09 Mniszków, 11.05.2009 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: ,,REMONT DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH PRZEZ WIEŚ STOCZKI” na potrzeby Gminy Mniszków. Nr sprawy: ZP341/3/09.
Działając na podstawie art. 11 oraz art. 48 ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2006. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) – zwanej dalej ustawą, Gmina Mniszków zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1) Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Mniszków
Urząd Gminy w Mniszkowie
Ul. Powstańców Wlkp. 10
26-341 Mniszków
Strona www.bip.mniszkow.pl
E-mail: mniszkow@mniszkow.pl
Godziny urzędowania 730-1530
2) Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony
3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.mniszkow.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w Urzędzie Gminy w Mniszkowie - referat budownictwa i inwestycji .
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych przez wieś Stoczki na długości 1300m; szerokości jezdni 4,5 m, po dwóch stronach drogi powiatowej na dwóch odcinkach : odcinek ozn. A o długości 799,58m ( wschodnia strona w/w drogi), opisany PTA km 0+000-KTA km 0+799,58 i odcinek ozn. B o długości 500,42 m ( zachodnia strona w/w drogi), opisany PTB km 0+000-KTB km 0+500,42, polegający na:
1)mechanicznym profilowaniu i zagęszczaniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV
2) regulacji pionowej studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych
3)wykonaniu warstwy wyrównawczej z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie grubości 15cm na istniejącej warstwie z destruktu lub brukowej
4)skropieniu nawierzchni drogowej asfaltem
5)ułożeniu nawierzchni asfaltowej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm
6)wykonaniu poboczy o szer. 0,75m z tłucznia kamiennego
7)wykonaniu pozostałych niezbędnych robót opisanych w projekcie technicznym i przedmiarze robót
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV – 45233226-9 – drogi dojazdowe
|
Słownictwo główne |
Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy) |
Główny przedmiot |
Drogi dojazdowe |
nie dotyczy |
Dodatkowe przedmioty |
Nie dotyczy |
nie dotyczy |
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia do dnia 30 września 2009r.
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci spełniający warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki określone przez zamawiającego, zgodnie z art. 22 ust. 2 ustawy;
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
5) akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji;
6) zrealizują zamówienie w wymaganym terminie ;
7) złożą ważną ofertę;
8) złożą ofertę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin składania ofert;
8) Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
a) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy;
b) wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności; chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji;
c) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
d) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, zastrzeżeniem art. 26 ust. 3;
e) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania z ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
a) jest niezgodna z ustawą ;
b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt 3;
c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert;
f) zawiera omyłki w obliczeniu ceny;
g) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3;
h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
9) Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium
1. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10.000,00 słownie: dziesięć tysięcy złotych
Wykonawca wnosi wadium:
a) w pieniądzu, sposób przekazania: Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej Oddział Błogie nr rachunku 41 8973 0003 0040 0040 0143 0005
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
c) w gwarancjach ubezpieczeniowych
przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się datę i godzinę pojawienia się tych środków na rachunku bankowym zamawiającego.
3. Zwrot wadium, zatrzymanie wadium nastąpi na podstawie art. 46 ustawy.
10) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium |
Waga |
Cena |
100% |
10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego
Gmina Mniszków
Ul. Powstańców Wlkp. 10
26-341 Mniszków
Sekretariat
do dnia 02.06.2009r. do godz. 1200
11) Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mniszkow.pl
12) miejsce i termin otwarcia ofert:
w siedzibie zamawiającego
Gmina Mniszków
Urząd Gminy w Mniszkowie
Ul. Powstańców Wlkp. 10
26-341 Mniszków
Sala konferencyjna.
Dnia 02.06.2009r. o godz. 1225
13) termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 1 lipca 2009r.
14) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
15) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
16) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
nie dotyczy
Załączniki do specyfikacji:
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Gmina Mniszków
Dodano dnia: 2009-05-12
Aktywny do dnia: 2009-06-02
Osoba redagująca: Andrzej Pączek