Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mniszków
Urząd Gminy w Mniszkowie



UCHWAŁA NR XLVIII/232/06

RADY GMINY MNISZKÓW z dnia 19 października 2006 roku

w sprawie zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu oraz o przebiegu wykonania planu finansowego

Na podstawie art. 198 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (Dz.U. Nr 249 poz. 2104 z późno zm.) Rada Gminy Mniszków uchwala, co następuje: § 1. Niniejsza uchwała określa zakres i formę informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze oraz zakres i formę informacji o przebiegu wykonania planu finansowego za I półrocze oraz zakres i formę informacji o przebiegu wykonania planu finansowego za I półrocze gminnych jednostek. § 2. Ilekroć w niniejszej uchwale jest mowa o: 1) Gminie - należy przez to rozumieć Gminę Mniszków, 2) Gminnych jednostkach - należy przez to rozumieć jednostki organizacyjne Gminy Mniszków działające w zakresie oświaty, kultury i zakład usług komunalnych, 3) I półroczu - należy rozumieć przez to I półrocze roku budżetowego. § 3. Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy za I półrocze obejmuje: 1) Dochody budżetowe Gminy: a) z tytułu podatków, opłat oraz nie opodatkowanych należności budżetowych pobieranych przez Gminę oraz przez Urząd Skarbowy na rzecz Gminy, b) gminnych jednostek budżetowych, c) wynikające z udziałów gminy we wpływach z podatku dochodowego od osób fizycznych przekazywanych z centralnego rachunku bieżącego budżetu Gminy, d) wynikające z dotacji celowych z funduszy celowych oraz dotacji celowych na zadania realizowane przez Gminę na podstawie porozumień pomiędzy jednostkami samorządu terytorialnego. 2) Wydatki budżetowe Gminy, 3) Dochody i wydatki związane z wykonywaniem zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych gminie ustawami, 4) Stan nadwyżki deficytu w tym planowane przychody i rozchody budżetu gminy, 5) Wykonanie zadań inwestycyjnych, 6) Wykonanie planów finansowych funduszy celowych i nieposiadających osobowości prawnej. § 4. 1. Informację o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze sporządza się w formie tabelarycznej i opisowej. 2. Informację w formie tabelarycznej sporządza się dla: 1) dochodów budżetowych gminy zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej uchwały, 2) wydatków budżetowych gminy zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej uchwały, 3) dochodów i wydatków związanych z wykonywaniem zadań z zakresu administracji rzadowej i innych zadań zleconych gminie ustawami - zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej uchwały, 4) stanu nadwyżki/deficytu zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszej uchwały, 5) wykonania zadań inwestycyjnych, zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej uchwały, 6) wykonania planów finansowych funduszy celowych nieposiadających osobowości prawnej, zgodnie z załącznikiem nr 6 do niniejszej uchwały, 3. Informację w formie opisowej wskazującą źródła dochodów i przeznaczenia wydatków sporządza się w szczegółowości dział, rozdział. 4. Informację sporządza się w złotych i groszach. § 5. 1. Informację o przebiegu wykonania planu finansowego za I półrocze gminnych jednostek sporządza się w formie tabelarycznej, zgodnie z załącznikiem nr 7 do niniejszej uchwały, zawierającą charakterystykę zakresu wykonywanych wydatków. 2. Informacja uwzględnia w szczególności stan należności i zobowiązań w tym wymagalnych. 3. Informację sporządza się w złotych i groszach. § 6. Informację, o której mowa w § 3-5 sporządza się: 1) w formie dokumentu w ilości 3 egzemplarzy, 2) w sposób czytelny i trwały. § 7. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy. § 8. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Dodano dnia: 2006-11-24

Wypełnił: Nojek Sławomir